





Reklamacje
Wszystkie produkty dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
Sprzedawca uwzględnia reklamacje klientów w przypadku niezgodności z umową towaru konsumpcyjnego w chwili jego wydania na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Towar konsumpcyjny to rzecz ruchoma nabywana przez osobę fizyczną w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą.
Reklamowany towar powinien być wysłany na adres:
- MULTI-CARD S.C.
- ul.Wałbrzyska 11 lok. 80A
- 02-739 Warszawa
- Polska
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, są zwracane natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez producenta.
Towar uszkodzony w trakcie transportu zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
W przypadku widocznych śladów uszkodzenia przesyłki prosimy o sporządzenie protokołu szkody w terminie do 7 dni od momentu powzięcia przesyłki.